Hubnout začínáte v okamžiku kdy to nevzdáte

Kolikrát jste potrápili svůj zadek v posilovně, cvičením doma, nebo se pokusili o něco zdravého v kuchyni abyste hned po té vlezli na váhu a neviděli žádný rozdíl? Možná vám dokonce nějaké kilo přibylo. Co s tím?

Hubnutí není lineární záležitost

Zaprvé nepotřebujete váhu. Ta je prostě zbytečná. Měli byste se zaměřit na procento tuku. Nicméně pokud se nehodláte vzdát váhy ani za nic, musíte pochopit, že hubnutí není lineární záležitost. Můžete provádět pravidelný silový trénink, můžete dělat několikrát do týdne kardio nebo intervalové cvičení, můžete mít naprosto dokonalou dietu. Pořád nebude hubnutí lineární záležitostí.

I kdyby jste se postavili na hlavu, může se stát, že se vaše hmotnost několik týdnů nezmění. Není ale 3500 kcal rovno půl kilu? Když budeme jíst o 500 kcal denně míň musíme zhubnout půl kila za týden? Teoreticky ano. Praxe je bohužel úplně odlišná. Váš metabolismus je jedinečný a naprosto individuální. Má svůj vlastní rozum. Začne se zbavovat kil v okamžiku kdy je připraven, ale ne dřív. Takže kdy je metabolismus připravený zbavovat se tuku?

Hubnout začnete v okamžiku, kdy to nevzdáte

Tak to prostě funguje. Tlačíte na pilu jak to jen jde, jste posedlí váhou a ručička se prostě nehne. Číslíčka na stupnici neubývají. Začnete si říkat, jestli to všechno má smysl, když tak dřete a nic se neděje. Hodíte ručník do ringu, nebo budete pokračovat? Většina lidí prostě hodí ručník do ringu, jsou nešťastní, kdyby vydrželi třeba jen o den déle ručička by se už pohnula.

Poučení? Nevzdávejte se. Pokud víte, že děláte všechno správně, dělejte to a vytrvejte. Nakonec začnete hubnout. Nefixujte se na váhu. Hubnutí bude v průběhu cik-cak proces, než se dostanete z bodu A do bodu B. Jestli děláte všechno správně bod B bude vždy na stupnici níž, než A.

Většina lidí si myslí, že když si každý den stoupnou na váhu bude na ní vždy o něco méně než den předchozí. Jsou přesvědčeni, že bod A s bodem B je spojený pravítkem. Tak to prostě nefunguje.

Přečtěte si 21 tipů jak zhubnout od lidí, kterým se podařilo shodit víc jak 20kg.

Líbilo se?

Sledujte FitPlan.cz na Facebooku nebo na Twitteru a dozvíte se o nových příspěvcích jako první. Mezi tím si můžete stáhnout zdarma e-book 11 mýtů o hubnutí a zdravém životním stylu.

Top
Zakoupil(a): Luděk z Štíty před 4 hodinami
 
Zakoupil(a): Veronika z Libín před 4 hodinami
 
Zakoupil(a): Martin z Pelhřimov před 5 hodinami
 
Zakoupil(a): Pavla z Znojmo před 6 hodinami
 
Zakoupil(a): Tereza z Krnsko před 10 hodinami
 
Zakoupil(a): Eva z Mikulovice před 11 hodinami
 
Zakoupil(a): Jana z Žďár nad Sázavou před 13 hodinami
 
Zakoupil(a): Mária z Kľače před 13 hodinami
 
Zakoupil(a): Miroslav z Rotava před 13 hodinami
 
Zakoupil(a): Kateřina z Pětipsy před 13 hodinami
 
Zakoupil(a): Petra z Rakovník před 14 hodinami
 
Zakoupil(a): Tomáš z Praha-Uhříněves před 14 hodinami
 
Zakoupil(a): Lucie z Čerčany před 15 hodinami
 
Zakoupil(a): Markéta z Černá u Bohdanče před 15 hodinami
 
e-book Jak pálit a neukládat
Zakoupil(a): Kamila z Bakov nad Jizerou před 19 hodinami
 

NOVÁ KNIHA
PLNÁ JÍDELNÍČKŮ NA HUBNUTÍ

NOVINKA!!!

Detailní stravovací plán, který vás za tři týdny, krok za krokem, provede po cestě k dosažení ideální váhy a jejímu udržení bez zbytečných jojo efektů.

11 MÝTŮ
O HUBNUTÍ

x