Tipy pro hubnutí, které určitě neaplikujete

Děláte všechno proto abyste zhubli? Nabízím několik tipů, na které se velice často zapomíná, přitom jsou nedílnou součástí úspěchu.

Věřte si!

Sebepochybování oslabuje. Věřit, že to dokážete je prvním krokem k cíli. Pokud od začátku budete pochybovat, nikdy se do cíle nedostanete. Nevěřit, namená nastavit se na neúspěch!

Když si věříte, máte jistotu. Vydáte ze sebe víc pří tréninku, dokážete se kontrolovat při konzumaci potravin. Věříte v sebe sama, přesto že ostatní ve vás nevěří.

Napište to!

Pero je mocnější než meč. Všichni to víme, nikdo to neděláme. Vše si zapisujte. Nemyslím teď počet přijatých kalorií. Pokud si podobný jídelní deník vedete, je to jen dobře, ale psát si můžete mnohem, mnohem víc.

Veďte si tréninkový denní. K 10 minutovým HIIT tréninkům máte možnost stáhnout si šablonu přímo zde na stránkách. Pište si kolik opakování jste udělali. Pište si cíle a vůbec vše. Sepsáním vytvoříte ve vlastním mozku otisk, který podvědomě pomáhá dosáhnout cíle.

Představte si svůj tělesný ideál

Napadlo vás někdy, jak budete vypadat až dosáhnete cíle? Nemyslím, nějaký mlhavý ideál. Zkuste zavřít oči a představit si jak bude vypadat vaše ideální tělo od hlavy až k patě. Jak budou vypadat, vlasy, obličej, břicho, nohy, zadek, ruce…. Věnujte pozornost tomu jak se cítíte a jak budete chodit, jak se budete hýbat jaké bude vaše sebevědomí. Podobné představování pomáhá přiblížit se cíli. Vše začíná a končí v hlavě, proto je potřeba přesvědčit právě ji.

Naučte se říkat ne!

Naučit se říkat ne, je pro většinu lidí jednou z nejtěžších věcí. Pokud si chce člověk udržet zdravý životní styl, musí umět říkat ne.

Všude kolem číhá spousty pokušení špatné dny přijdou. Všichni je máme. Moc práce, trochu víc stresu a najednou je velice složité něco odmítnout. Pokušení se vkrádá na mysl. Další překážkou jsou často přátelé a rodina, kteří to myslí dobře, ale vy se musíte naučit odmítat jejich nabídky.

Čím častěji se vám podaří v souvislosti se zdravým životním stylem říkat ne, tím lépe na tom budete.

Staňte se součástí komunity

Nevrhejte se do toho sami po hlavě. Budete potřebovat podporu a lidi, s podobným cílem. Když nebude nikdo chápající při ruce, můžete se opřít o komunitu.

stáhněte si ukázku knihy

JAK TUKY PÁLIT A NEUKLÁDAT

Komunita pomáhá udržet motivaci. Můžete se poučit z chyb ostatních, zeptat se, pokud si nejste jistí.

Kolem hubnutí a zdravého životního stylu existuje obrovském množství blogů, Facebook stránek a komunit.

Změňte návyky

Získat jídelníček a jednoduchý cvičební plán je tak snadné. Jenže to neřeší váš problém, jak udržet váhu trvale. Jídelníček se omrzí, dělat stejnou sérii cviků také.

Nechci říkat, že je to k ničemu, ale dřív nebo později potřebujete vytvořit nové návyky. Změna je klíč k hubnutí. Změna je to co hledáte.

Nesnažte se být perfektní

Je dobré si uvědomit, že snaha o to stát se perfektní je při hubnutí často velkým negativem. Jsou lidé, kteří se dokážou stravovat 100% správně dle plánu, nebo počítat každou jednu přijatou kalorii. Takový perfekcionismus není pro každého.

Pro nás obyčejné smrtelníky funguje a postačí mírnější přístup. Pokud jde o výběr potravin, funguje pravidlo 80/20. To znamená 80% potravin je zdravých a 20% ne.

Při cvičení se nemá cenu trestat a trýznit, když jeden den vynecháte. Takové vynechání nebude mít na hubnutí vliv, ale nesmí se z něčeho výjimečného stát pravidlo. Dokud vynechání nespustí řetězovou reakci necvičení je vše v pořádku.

Jezte více , než si myslíte, že byste měli

Co tím mám namyslí? Drtivá většina lidí, snažících se žít zdravě jí míň než by měli a než tělo potřebuje. Často máme tendenci, když sníme něco ne uplně zdravého omezit se v daný den v konzumaci ostatního jídla, které je naopak zdravé.

Dlouhodobě se živit cca 1200kcal je totálně neudržitelný příjem a výsledkem je návrat ke starému stravovacímu stylu.

Když přejdete na zdravé potraviny a začnete konzumovat víc zeleniny, můžete se jí v zásadě přejídat a nic tím nezkazíte. Obsahuje obrovské množství minerálů, vitamínů a antioxidantů. Tělo je na ní stavěno a připraveno. Dokáže si bez problémů poradit i s nadměrným příjmem. Bohužel to nedokáže při nadměrném příjmu sladkostí a zpracovaných potravin.

Líbilo se?

Sledujte FitPlan.cz na Facebooku nebo na Twitteru a dozvíte se o nových příspěvcích jako první.

Top
Zakoupil(a): Václav z Kralupy nad Vltavou před 23 hodinami
 
Zakoupil(a): Tomáš z Pardubice před 1 dnem
 
Zakoupil(a): Jana z Telč před 1 dnem
 
Zakoupil(a): Lenka z Stará Ves nad Ondřejnicí před 1 dnem
 
Zakoupil(a): Kristína z Śtúrovo před 2 dny
 
Zakoupil(a): Michaela z Jindřichův Hradec před 2 dny
 
Zakoupil(a): Jana z Praha 8 před 2 dny
 
Zakoupil(a): Robert z Šarovy před 2 dny
 
Zakoupil(a): Miroslav z Králův Dvůr před 2 dny
 
Zakoupil(a): Helena z České Budějovice před 3 dny
 
Zakoupil(a): Michal z Olomouc před 3 dny
 
Zakoupil(a): Jana z DOMAŽLICE před 3 dny
 
e-book Jak pálit a neukládat
Zakoupil(a): Alena z Zelesice před 4 dny
 
Zakoupil(a): Marie z Lhotka před 4 dny
 
Zakoupil(a): Adéla z Těšany před 4 dny
 

11 MÝTŮ
O HUBNUTÍ

x