Nehubněte, spalujte tuky

Už přes dva roky nepravidelně pořádám kurz věnovaný spalování tuků (čti hubnutí). Až mě udivuje jak je populární. Ne vždy na něj chodí lidé, co chtějí nebo potřebují shodit. Někdy je jen zajímá jiný názor. Někdy je to výživový poradce, kterému přijde počítání kalorií tak trochu divné. Je to různé, někdo chce shodit, někdo hledá jiné možnosti stravování.

Přes dva roky na kurzu o spalování tuků lidem říkám:
Dělejte to jinak! Porušujte pravidla!”

Jaký je výsledek?

Skvělý! 5, 10, 15, 20 kilo dole. Taková čísla mi lidé, kteří byli na kurzu, posílají. To mě ohromně těší, právě proto je pořádám. Když vidíte, že pomáháte, má to smysl. Baví mě potkávat se s lidmi. Debatovat o stravě. Fascinuje mě její dopad na lidské tělo. Poslední dobou mám na kurzy méně a méně času.

Rozhodl jsem se udělat to jinak!

Kurz jako kniha

Několik měsíců jsem seděl a intenzivně psal, škrtal, přepisoval, nadával, mazal, čerpal další informace a zase přepisoval. Celý kurz jsem sepsal do podoby několika knih (elektronických) a ty vám teď dávám k dispozici. Jednotlivé knihy vypadají takto.

ZOBRAZIT KNIHU

samotny-ebook270 stránek: Jak pálit a neukládat

Vlajkovou lodí je 270 stránkový ebook “Jak pálit a neukládat”.Tady zjistíte jak tuky pálit a neukládat je. Dočtete se vše o hormonech, plánování a motivaci. Zjistíte, co má vliv na spalování tuků, jak se změnily potraviny nebo třeba jaký pohyb je pro spalování tuků nejvhodnější. Gró celého kurzu je právě tato kniha.

 

kucharka-nahledRecepty na necelých 100 stránkách

Lidé na kurzu často řeší, co vlastně jíst. Jak teď bude vypadat jejich snídaně, oběd, večeře? Proto je dalším důležitým ebookem kuchařka s recepty jídel, která u nás doma běžně jíme a rozhodně s nimi zhubnete. Připravila ji má žena. Na 97 stránkách se můžete nechat inspirovat tím, co si dát k snídani, hlavnímu jídlu, jako přílohu, polévku, dezert, nápoj nebo jen dip či omáčku.

 

treninkovy-plan-nahledTréninkový plán na 6 měsíců

Pohyb je důležitý nejen pro spalování tuků. Třetím pilířem je tréninkový plán specificky zaměřený na spalování tuků a vytvořený tak, abyste nemuseli trávit dlouhé hodiny někde v posilovně. Tak, že ho může začít provozovat každý bez ohledu na schopnosti. Není třeba nářadí. Není třeba žádných pomůcek. Vše co potřebujete už máte. Vaše tělo.

 

stáhněte si ukázku knihy

JAK TUKY PÁLIT A NEUKLÁDAT

bonusy-nahledVitamíny, minerály, indexy potravin, tabulky, seznamy

Třešničkou na dortu je pak 5 doplňujících sešitů a informací ohledně vitaminů a minerálů. Kde se vyskytují, v jakém množství, co způsobuje nedostatek a nadbytek. Indexy potravin jsou dalším sešitem. Seznam bezpečných potravin, kde se nemusíte zamýšlet nad množstvím, je skvělým podkladem pro nákupní seznamy. Několik praktických tipů jak na kvalitní spánek završuje tento bonusový balík.


 

Myslíte si, že jsem shodil 24 kg
za 4 měsíce nějakým zázrakem?

Ne. Prostě jsem jen pochopil, jak pracuje lidské tělo.
A jak může tuky efektivně spalovat každý z nás. I vy.

Nemusíte hladovět, počítat kalorie nebo „hubnout“.
Stačí znát principy spalování tuků.

Řada lidí osobně testovala mé rady. Fungují.

A všechny je teď máte v této knize.


 

30 denní garance vrácení peněz

Třeba ebook nenaplním vaše očekávání. To je v pořádku. 100% spokojenost je pro mě prioritou. Pokud nebudete s obsahem spokojeni, napište mi do 30 dní od pořízení knihy a já vám obratem platbu vrátím. 

TU KNIHU MUSÍM MÍT

Kindle, iPhone, iPad nebo PDF

Vše je k dispozici pouze v elektronické podobě (šetříme lesy). Snažil jsem se dostat materiály do co nejvíce formátů je to možné. Knihu tak můžete číst jak na Kindlu, tak v iBooks nebo prostě jen v PDF. Kuchařka s tréninkovým plánem jsou pak k dispozici ve formátech pro iBooks nebo PDF. Vše ostatní je už jen v PDF, tady nebylo nutné dělat další formáty. 

Přijďte na kurz a knihu máte zdarma

Kurzy neruším, jen je omezuji. Každý účastník kurzu získává automaticky ebook. Na kurzu si povíme to nejdůležitější. Všechno ostatní se dočtete v knize. Určitě vás rád potkám osobně. Přijďte na kurz, protože kurzy na naucmese.cz jsou nejlepší 😉

CHCI NA KURZ

Co říkají účastníci kurzu?

Požádal jsem po čase účastníky kurzu, aby mi napsali, jak jsou na tom. Referencí mám spousty. Některé najdete na stránce knihy. Některé si můžete přečíst níže. Většina odpovědí vypadala takto:

Kurzu Jak pálit a neukládat jsem se zúčastnil začátkem ledna 2014. Když jsem se do kurzu přihlásil byl jsem dost skeptický a říkal jsem si že Petr bude určitě jen další “podnikatel”, který nabízí zázračnou dietu za slušný balík peněz. Nicméně, chtěl jsem to zkusit i s tímhle vědomím. Kurz začínal docela pozvolně a postupně jsem jsem se dovídal různé zajímavosti, o kterých jsem třeba vůbec nevěděl nebo slyšel jen okrajově. Celý kurz trval několik hodin, takže poslední třetinu kurzu jsem už nebyl moc pozorný. Velkou výhodou kurzu je to, že ještě ten večer nám všem absolventům Petr rozeslal mnoho materiálu ke studiu, takže byl pak prostor si všechno v klidu zopakovat a ještě to prozkoumat mnohem víc do hloubky. Musím se přiznat, že po kurzu jsem mel v hlavě pěkný zmatek, protože co Petr přednášel, se často rozcházelo s tím co znám z článků z internetu. Byl jsem ale rozhodnutý, se že se svou váhou musím něco udělat a tak jsem do toho dal trochu víry a pečlivě jsem si řídil tím co jsem se právě dověděl. Po dvou měsících jsem měl 5kg a 6cm přes břicho dole. Po dalším měsíci to bylo už 8kg a 10cm dole, od začátku mého hubnutí. Šlo to samo, jako po másle. Jen je důležité pevně dodržovat pravidla se sacharidy a mít jen jeden podváděcí den v týdnu. Ne sedm ani pět, ale jen jeden! 🙂 Můj hubnoucí vývoj se zastavil v létě kdy vlivem dovolených a spousty letních aktivit, už nebyl čas ani chuť na pravidelné nakupování a vaření a tak jsem se částečně vrátil ke konzumní stravě. I přesto se mi až do vánoc, dařilo váhu si udržet 😉 a to na mínus 14kg a na mínus 16cm přes břicho. Závěrečné resumé tedy zní, že jsem velice rád, že jsem na internetu narazil na Petrovi stránky, že jsem se zúčastnil jeho kurzu a že jsem do toho investoval tu energii a úsilí, protože se mi to všechno vrátilo ve formě velmi dobrého pocitu ze sebe samého. Dokonce bych přivítal, kdyby Petr začal dělat něco jako kurzy pro pokročilé nebo akce typu workshop, kde by se člověk namotivoval a dotáhl své hubnutí do zdárného konce a nezastavil se v cílové rovince.
Pavel Šereda
Ahoj Petře, díky za Tvůj mail, rád doplním své zkušenosti. Na kurzu jsem byl 9.7.2014 a odcházel jsem v první chvíli poměrně zmatený, resp. spíš zahlcený informacemi, které mi obrátily hodně mých dosavadních myšlenek vzhůru nohama. Začal jsem sledovat informace o Paleu na internetu a vyhledávat recepty, protože čím víc jsem o tom přemýšlel, tím víc se mi většina těch myšlenek zdála “správná”. Asi za 3 měsíce jsem (zcela neplánovaně) zhubnul 11 kilo, z původních 80 na 69, tato váha se mi od té doby ustálila. Získal jsem mnohem víc energie a začal o spoustě věcech (nejenom v rámci jídla) přemýšlet jinak. Na Paleo jsem přivedl několik mých známých a kamarádů, ovšem rozhodně se nepovažuji za nějakého aktivního ambasadora této diety, zmiňuji to pouze lidem, které mám rád a kteří mi stojí za ten čas, který strávím vysvětlováním. Rozhodně nedržím zásady Palea na 100%, občas si dám něco sladkého, ani jsem se zcela nezbavil mléčných produktů. Nicméně snažím se najít balanc mezi radostí ze života a zdravým životním stylem. Nejsem schopen říct, jak se vše vyvine dále, zatím mám pouze půl roční zkušenost, ale rozhodně v dohledné době neplánuji nic měnit. Paleo doplňuji cvičením a běháním (cca 2x týdně, střídám to) a snažím se nabrat svalovou hmotu, ovšem zde cítím, že musím jídelníček upravovat, protože jinak “sžírám sám sebe” a nic nepřibírám. Rozhodně tedy mohu konstatovat, že Tvůj kurz mi dal úplně nový impuls do života, a to neříkám proto, abych Ti polichotil, ale jako konstatování faktu, za který jsem moc rád.
Účast na tvých seminářích mi změnila vnímání potravin. Ve svém jídelníčku jsem maximalizovala potraviny, které doporučuješ jako nezbytné (těch deset) úplně jsem vynechala pečivo a vyhýbám se sladkému. Je to jen o zvyku, dnes už mi to nepřijde, určitě existuje závislost na cukru. S pohybem je to horší, zkusila jsem jógu, ale zatím jsem skončila u procházek s pejskem. Když mě honí mlsná, dám si pár oříšků, piji převážně zelené čaje, doplněné zázvorem a citronem, kávu výjimečně. Vyhybám se úplně všem těm potravinám plným éček atd. A ze svých únorových 61 kg mám nyní krásných 53 kg a jsem spokojená. Ještě bych si chtěla pořídit náramek Fitbit. 
Helena Taterová
Podobných emailů mám spousty. Asi je začnu publikovat místo příspěvků. Ušetří mi dost práce 😉

Top
Bought by Iva from Brno - Modřice
Total order for 570.00 CZK
about 7 měsíci ago
 
Bought by Pavlína from Pardubice
Total order for 570.00 CZK
about 5 měsíci ago
 
Bought by Martina from Tábor
Total order for 570.00 CZK
about 7 měsíci ago
 
Bought by peter from svitavy
Total order for 570.00 CZK
about 8 měsíci ago
 
Bought by Petra from Karlovy Vary
Total order for 570.00 CZK
about 3 měsíci ago
 

11 MÝTŮ
O HUBNUTÍ

x